Vandaag

12.49RB Leipzig oefent zonder door Real Madrid begeerde Diomande
12.48Buitenspel: Tchouaméni dropt plots de naam van ex-Ajacied in Real Madrid-video
12.45Bosz heeft heldere PSV-boodschap: 'Weet zeker dat het niet bij één speler blijft'
12.44Spurs-fans worden helemaal gek bij debuut Van Hecke: 'Geweldige speler'
12.38Cambuur voorkomt puntenaftrek en zet eerste stap richting financieel herstel
12.29'Stunttransfer van Salah naar Besiktas afgeketst, Turkse club kaapt gigadeal'
12.27Olympiakos laat topspitsen buiten selectie tegen NEC, wachten op Salah-Eddine
12.15Echteld dolblij met terugkeer oude bekende bij AZ: 'Hij heeft weer plezier'
12.10KNVB: 'Geen vertrouwen meer in leiderschap Infantino'
12.05Diogo Tomas vindt na vertrek bij ADO nieuwe club
12.05'Arsenal gelooft in megatransfer: cruciale fase voor Vinícius breekt aan'
12.00VP-voetbalkantine: 'Cruijff doet er goed aan om Godts nog een jaar te houden'
11.57UEFA zegt vertrouwen in Infantino op in spijkerhard statement
11.33Transfers PSV: club mogelijk nog markt op voor spits
11.25Praat mee op VP: Hato en Van Hecke in de basis bij Chelsea tegen Tottenham Hotspur
11.25Bosz hoopt op een goede club voor vertrekkende PSV'er: 'Ik hoop bij Real Madrid'
11.07Brandt verklaart zijn keuze voor Ajax: 'Het plan past perfect bij mij'
10.59Romário prijst Baresi: 'Mijn moeilijkste tegenstander'
10.50Voorbereiding Eredivisie 2026/27: alle oefenwedstrijden op een rij
10.50KNVB vindt schrappen WK-plan niet genoeg en zegt vertrouwen in Infantino op
10.30'Club Brugge deinst terug voor vraagprijs AZ en strikt Koopmeiners-alternatief'
10.30'Arsenal maakt klapper: middenvelder voor 90 miljoen op weg naar Londen'
10.25UEFA en Aziatische voetbalbond 'verwelkomen' terugtrekking WK-plan
10.20KNVB komt zelf ook met statement: 'Zeggen het vertrouwen in Infantino op'
10.20UEFA deelt vernietigend statement: 'Vertrouwen in FIFA en Gianni Infantino kwijt'
10.17Feyenoord zwaait vergeten middenvelder uit na twee verhuurperiodes
10.15Het gaat beginnen: zo verliepen de laatste edities van de Johan Cruijff Schaal
10.11Napoli zet Noa Lang in de etalage
10.11Zomertransfers Eredivisie seizoen 2026/27: alle clubs op een rij
10.10Feyenoord neemt definitief afscheid van Nadje
10.10Ouaissa ergert zich aan transferspeculaties: 'Niets gehoord van Feyenoord'
10.00Ouaissa: 'Met een andere club bezig? Ik erger me aan die uitspraken'
09.59SC Cambuur zet eerste stap richting financiële gezondheid
09.56Na einde dopingzaak lonkt nieuwe start voor Mudryk: 'clubs houden hem in de gaten'
09.38Doku belandde tijdens veelbewogen WK op de spoedeisende hulp
09.32'Promotie naar Premier League lonkt voor Hamer'
09.30Grote verrassing: 'WK-sensatie (40) Vozinha tekent plots tóch bij andere club'
09.20Koopmeiners gaat in op buitenlandse interesse: 'Geen hard feelings richting AZ'
09.15Geen vijfde Supercup-winst op rij voor Twente, PSV veel sterker dan bekerwinnaar (3-0)
09.11Frisse Palmer geeft toe: ook Chelsea-ster dommelde weg tijdens Mexico - Engeland
09.10Terugkeer bij Ajax 'niet aan de orde': "Ik ben Jordi wel tegengekomen"
09.00Ajax stunt met komst Julian Brandt: alles over de nieuwe aanwinst van de Amsterdammers
08.58Ivoorkust neemt afscheid van succescoach Faé
08.55Cruijff: 'Ajax wil Godts nog één jaar houden, we kunnen hem niet missen'
08.52'Selectieve Slot wil om prijzen spelen en mikt op topclub uit topcompetitie'
08.40'Noa Lang mag vertrekken bij Napoli: Italiaanse topclub biedt linksbuiten aan'
08.37Geplaagde Elliott koestert tweede kans bij Liverpool na dramatisch seizoen
08.35Romano geeft Godts-update: 'Groen licht voor toptransfer, vraagprijs Ajax bekend'
08.33Verheugde Aziatische bond wijst Infantino op belang van overleg
08.28Boadu aast op revanche na PSV-exit: 'Ik wil gewoon voetballen'
12345...25097

Voetbalcentraal

Voetbalcentraal is een merk van ELF Voetbal

Postadres
ELF Voetbal
Postbus 6684
6503 GD Nijmegen

Adverteren

Voor advertentiemogelijkheden kunt u contact opnemen met:

Mike Bogaard
mike@elf-panna.nl

Wat is jouw leeftijd?

Om content en uitingen over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten dat je oud genoeg bent. Je kan hoe dan ook onze website bezoeken.

24 jaar of ouder
Jonger dan 24 jaar

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.