Vandaag

15.59Mokio, Banzuzi en Musaba opgeroepen voor DR Congo
15.58Weer scoort Van de Donk met fraai hakje, maar London City Lionesses verliest wel
15.54VI Live: Veerman speelt bij Dortmund, Gakpo op de bank bij Liverpool
15.45Praat mee op VP: FC Twente wijzigt op twee posities voor duel met ADO
15.35Selectie Congo bekend: Banzuzi, Ajax-middenvelder Mokio en Musaba opgeroepen
15.30Praat mee op VP: Aston Villa – Nottingham Forest
15.23'Salah-Eddine vertrekt op huurbasis naar Griekenland'
15.10Praat mee op VP: basisplek voor Hato bij Chelsea tegen promovendus Hull
15.02'Salah-Eddine vertrekt alsnog bij AS Roma en gaat op huurbasis naar Griekenland'
15.00Praat mee op VP: Liverpool met Van Dijk en Gravenberch tegen Fulham
14.59VI Live: Veerman maakt Bundesliga-basisdebuut, Gakpo ontbreekt in Liverpool-basis
14.58Mbappé voert Ballon d'Or-campagne: 'Er was vorig jaar niemand beter dan ik'
14.58VI Live: Veerman maakt Bundesliga-basisdebuut, Gakpo ontbreekt bij Liverpool
14.45Kruys heel duidelijk bij NAC: 'Als hij dat niet doet, is het meteen klaar'
14.38Doekhi ondergaat handoperatie en is weken uit de roulatie bij Lazio
14.34Nieuwe regel in het voetbal: Roemeense voetbalbond introduceert zwarte kaart
14.23VI Live: Veerman voor het eerst in de Bundesliga aan de aftrap bij Dortmund
14.14Feyenoord-smaakmaker over zomerse interesse: 'Leek toen sportief gezien beter'
14.10Mika Godts deelt samen met Haifa Salem Ali bijzonder nieuws
14.10Lang in genade aangenomen: 'Excuses aangeboden, hij kan spelen'
14.00VP-Voetbalkantine: 'Zechiël verdient een oproep voor het Nederlands elftal'
14.00Feyenoorder Zechiël openhartig: 'Sportief leek Lille beter, achteraf ben ik blij'
13.50'Als Raphinha zo speelt, is hij voor mij een van de besten ter wereld'
13.43Supporterscollectief Nederland baalt van maatregelen: 'Onderbuik wint van feiten'
13.36Meunier vernietigend over het WK in VS: 'Voetbal was er niet de prioriteit'
13.30Opvallend: geen enkele thuisploeg wint in speelronde vijf
13.11'Neymar betaalt twee miljoen en heft transferverbod Santos op: Coutinho onderweg'
13.02Spurs-boeman Richarlison spreekt openlijk liefde voor Vasco de Gama uit
13.00Feyenoord-aanwinst imponeert nog niet: 'Ziet er niet goed uit bij hem'
12.40Praat mee op VP: Joey Veerman wederom in de basis bij Borussia Dortmund
12.32Neymar heft transferverbod Santos eigenhandig op
12.11Van der Wiel deelt lang statement op LinkedIn na Bouwman-overtreding Van Bommel
12.08Hoog bezoek: Steven Gerrard na zes jaar terug in Tilburg
12.00De man met de hamer op bezoek
11.48AZ richt zich op duel met Brobbey en co.: 'Lopen daar een paar beulen rond'
11.35Bayern-directeur reageert op zeer ongemakkelijk interview met Olise
11.19Kompany beschermt Olise: 'Denk je dat de journalist baalde dat het viraal ging?'
11.10Wereldkampioen Ruiz heeft tip voor verliezend WK-finalist Argentinië
11.10Ruiz blikt terug op 'betreurenswaardige' nasleep van WK-finale met Argentinië
10.57'Richarlison met lege handen: transfer naar Brazilië óók afgeketst'
10.45'Ik heb tegengeslagen gekend, maar met Gods genade kom ik er met een omweg'
10.45Malen krijgt hulp van Fiorentina-tiener: Serie A heeft nu al meer hattricks
10.37Matchwinner bij RKC-debuut: 'Laten zien dat ze in Tilburg fout hebben gemaakt'
10.35Buitenspel: Liverpool-legende meldt zich in Tilburg voor jeugdtoernooi Van Dijk
10.26De Telegraaf: samenwerking met Indonesië kan Ajax miljoenen euro's opleveren
10.21Productieve AZ-tweeling geeft tips: 'Ik ben langer en zijn gezicht is dikker'
10.02Bijzondere familiegoal in KKD: 'Ik hoorde hem wel hard schreeuwen'
10.00Bizarre hype rond Kylian Mbappé gaat viraal, maar één detail zit hem écht dwars
10.00Kratten sjouwend naar een tweede kans in Oekraïne: 'Je gaat nog van me horen'
09.35Ajax kondigt samenwerking aan met Indonesische voetbalbond
12345...25409

Voetbalcentraal

Voetbalcentraal is een merk van ELF Voetbal

Postadres
ELF Voetbal
Postbus 6684
6503 GD Nijmegen

Adverteren

Voor advertentiemogelijkheden kunt u contact opnemen met:

Mike Bogaard
mike@elf-panna.nl

Wat is jouw leeftijd?

Om content en uitingen over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten dat je oud genoeg bent. Je kan hoe dan ook onze website bezoeken.

24 jaar of ouder
Jonger dan 24 jaar

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.