Dijks: "Dan wel verloren, maar positieve gevoel meenemen"
Door Voetbalcentraal, thursday 2014-01-23 18:30:00VELSEN-ZUID – Telstar Vrouwen zoekt vrijdag naar een beloning. De WitteLeeuwinnen kwamen qua resultaat niet goed uit de winterstop, want ze verloren met 3-1 van Standard Luik. Van PEC Zwolle Vrouwen willen ze nu wel winnen. TEKST: Maarten de Jong Op het spel van zijn team tegen Standard Luik had trainer Gideon Dijks eigenlijk weinig aan te merken. “We zijn daar goed voor de dag gekomen”, zegt hij in gesprek met Voetbal Centraal. “Helaas hebben we een beetje ongelukkig verloren. We willen het positieve gevoel dat we ondanks de nederlaag hebben meenemen naar vrijdag. Hopelijk krijgen we nu wel drie punten als beloning.” Telstar Vrouwen moet tijdens speelronde 17 af zien te rekenen met PEC Zwolle Vrouwen. Op basis van de stand wint de nummer zeven in stand in het Tata Steel Stadion van de nummer twaalf van de ranglijst. Ook Dijks kijkt met vertrouwen vooruit. “Ik verwacht wel dat zij het moeilijk krijgen tegen ons, al heeft PEC Zwolle een goede ploeg.” De selectie van de Noord-Hollanders is op volle sterkte. De oefenmeester maakt vrijdag dan ook geen gebruik van stagespeelster Nadine Fritschy of voetbalsters van Reiger Boys of de Telstar Academie. “Stefanie van der Gragt heeft nog wel ritme nodig om haar topvorm weer te halen en Sharon Kok heeft wat lichte irritatie, maar iedereen is fit”, merkt Dijks op. N.b.: Vrijdag volgen op Voetbal Centraal reacties op de wedstrijd tussen Telstar Vrouwen en PEC Zwolle Vrouwen!
Voetbalcentraal
Voetbalcentraal is een merk van ELF Voetbal
Postadres
ELF Voetbal
Postbus 6684
6503 GD Nijmegen
Adverteren
Voor advertentiemogelijkheden kunt u contact opnemen met:
Mike Bogaard
mike@elf-panna.nl