Joël Veltman trekt zich weinig aan van kritiek Van Hanegem
Door Voetbalcentraal, tuesday 2013-11-12 14:30:00Joël Veltman maakt zich niet druk om de kritiek die er is geleverd op het feit dat hij al na een handvol wedstrijden in de hoofdmacht van Ajax is opgeroepen voor Oranje. Dat zegt hij tegen NUsport. "Ik wil niet zeggen dat ik er schijt aan heb, want die man heeft veel betekend voor het Nederlandse voetbal. Ik krijg het wel mee, maar houd me er niet mee bezig", liet Veltman dinsdag weten toen hij zich meldde bij het Nederlands elftal. "Ik ga bij Oranje gewoon mijn ding doen, wil me op het veld laten zien", zegt de verdediger van de landskampioen. "Ik ben al blij met de trainingen, maar het zou mooi zijn als ik mijn debuut mag maken." Algemeen Dagblad-columnist Willem van Hanegem suggereerde maandag dat bondscoach Louis van Gaal wellicht Ajax-fan is en om die reden de jonge Veltman selecteerde.
Voetbalcentraal
Voetbalcentraal is een merk van ELF Voetbal
Postadres
ELF Voetbal
Postbus 6684
6503 GD Nijmegen
Adverteren
Voor advertentiemogelijkheden kunt u contact opnemen met:
Mike Bogaard
mike@elf-panna.nl