Booy kijkt uit naar Feyenoord: 'Go Ahead in het groot'
Door Voetbalcentraal, friday 2014-03-28 17:25:00Komend weekend gaat Go Ahead Eagles op bezoek bij Feyenoord. De promovendus sleepte in de eerdere ontmoeting van dit seizoen een gelijkspel uit het vuur, maar moet nu richting De Kuip. Trainer Foeke Booy acht zijn team niet kansloos en kijkt uit naar het duel. "Het stadion ademt een geweldige sfeer. Het is Go Ahead in het groot, met al die meelevende supporters. Ik heb dat als speler ook altijd prachtig gevonden, ik genoot daarvan", zegt Booy op de website van Go Ahead Eagles. "Wij gaan daar niet naar toe om het even te laten lopen, juist in dit soort wedstrijden wil ik dat mijn team conform onze spelopvatting en niveau speelt.” Feyenoord heeft in eigen huis nog maar weinig punten gemorst, maar de oefenmeester gaat de wedstrijd met vertrouwen tegemoet. Hij beseft echter dat een gebrek aan ervaring zijn ploeg wel eens zou kunnen opbreken in De Kuip. "In mijn selectie zitten er vier die er wel eens gespeeld hebben, de rest gaat het dus voor de eerste keer meemaken. Het zijn de krenten in de pap."
Voetbalcentraal
Voetbalcentraal is een merk van ELF Voetbal
Postadres
ELF Voetbal
Postbus 6684
6503 GD Nijmegen
Adverteren
Voor advertentiemogelijkheden kunt u contact opnemen met:
Mike Bogaard
mike@elf-panna.nl