Veltman op één lijn met 'Mister Ajax': ''Dat slaat nergens op''

Door Voetbalcentraal, friday 2016-05-27 07:54:00

Binnen de F-side is veel onvrede over de komst van Peter Bosz naar Ajax. Joel Veltman snapt daar weinig van: ''Sjaak Swart zei het ook al: dat vind ik nergens op slaan. Tuurlijk, hij heeft bij Feyenoord gezeten. Maar hij heeft ook bij Heracles en Vitesse gezeten en nu gaat hij voor Ajax zijn best doen.'' ''Bosz is een goede trainer. Hij wil altijd aanvallend voetbal spelen en dat hoort bij Ajax'', laat de verdediger weten aan de NOS. ''We hebben ook nog assistenten rondlopen. Dat zijn dragende krachten van Ajax en die zullen ook wel blijven. Het is mooi als je de filosofie kent. Maar Bosz kan zo mee, denk ik.''

Voetbalcentraal

Voetbalcentraal is een merk van ELF Voetbal

Postadres
ELF Voetbal
Postbus 6684
6503 GD Nijmegen


Adverteren

Voor advertentiemogelijkheden kunt u contact opnemen met:

Mike Bogaard
mike@elf-panna.nl

Wat is jouw leeftijd?

Om content en uitingen over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten dat je oud genoeg bent. Je kan hoe dan ook onze website bezoeken.

24 jaar of ouder
Jonger dan 24 jaar

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.