''Significant bedrag en dat moet ook met club als Feyenoord''

Door Voetbalcentraal, tuesday 2016-07-19 12:42:43

Feyenoord ging over van Puma naar Adidas en dat legt de bekerwinnaar uit Rotterdam geen windeieren. De merchandising is namelijk een doorslaand succes. Ook in deze voorbereiding gingen er weer een hoop nieuwe shirts over de toonbank. Manager Merchandising Alex van Mook praat met RTV Rijnmond over de samenwerking met het kledingmerk: ''Ik doe geen uitspraken over wat wij daarmee doen. Dat is wel een significant bedrag en dat moet ook met een club als Feyenoord. Je moet wel ervoor zorgen dat je met merchandising goed scoort, want je hebt zeker ook dat geld nodig. Het is de afgelopen jaren enorm gestegen. In samenspraak met onze nieuwe partner Adidas. Dan zie je dat het verviervoudigd is in drie jaartjes.'' Het nieuwe thuisshirt kent één grote verandering, aldus Van Mook: ''Sowieso vinden we het belangrijk dat het tenue op details verandert. We hebben ervoor gekozen om de strepen op de zijkant te plaatsen, vorig jaar hadden we gouden strepen op de schouders. We proberen op deze manier de shirts aan te passen en modern te maken.''

Voetbalcentraal

Voetbalcentraal is een merk van ELF Voetbal

Postadres
ELF Voetbal
Postbus 6684
6503 GD Nijmegen


Adverteren

Voor advertentiemogelijkheden kunt u contact opnemen met:

Mike Bogaard
mike@elf-panna.nl