Jonathan de Guzman te duur voor Hamburger SV
Door Voetbalcentraal, thursday 2012-06-07 10:19:00De toekomst van Jonathan de Guzman ligt niet bij Hamburger SV. De Duitse club was zeer geïnteresseerd in de middenvelder van Villarreal, maar De Guzman blijkt te duur voor HSV. "Hij kost te veel geld", zegt technisch directeur Frank Arnesen in MOPO. "Villarreal heeft een jaar geleden acht miljoen euro voor hem betaald. Daarvan willen ze nu ook genoeg terugzien." De Guzman staat nog tot medio 2016 onder contract bij Villarreal, maar wil na de degradatie vertrekken bij de Spaanse club. Eerder greep Hamburger SV al naast Dirk Kuyt. "In Kuijt waren veertien club geïnteresseerd", aldus Arnesen. "We zaten bij zijn topdrie. Hij heeft gekozen voor Fenerbahçe om in de Champions League te kunnen spelen. Dat kunnen we hem niet bieden. Maar ik maak me geen zorgen."
Voetbalcentraal
Voetbalcentraal is een merk van ELF Voetbal
Postadres
ELF Voetbal
Postbus 6684
6503 GD Nijmegen
Adverteren
Voor advertentiemogelijkheden kunt u contact opnemen met:
Mike Bogaard
mike@elf-panna.nl