Joël Veltman trekt zich weinig aan van kritiek Van Hanegem

Door Voetbalcentraal, tuesday 2013-11-12 14:30:00

Joël Veltman maakt zich niet druk om de kritiek die er is geleverd op het feit dat hij al na een handvol wedstrijden in de hoofdmacht van Ajax is opgeroepen voor Oranje. Dat zegt hij tegen NUsport. "Ik wil niet zeggen dat ik er schijt aan heb, want die man heeft veel betekend voor het Nederlandse voetbal. Ik krijg het wel mee, maar houd me er niet mee bezig", liet Veltman dinsdag weten toen hij zich meldde bij het Nederlands elftal. "Ik ga bij Oranje gewoon mijn ding doen, wil me op het veld laten zien", zegt de verdediger van de landskampioen. "Ik ben al blij met de trainingen, maar het zou mooi zijn als ik mijn debuut mag maken." Algemeen Dagblad-columnist Willem van Hanegem suggereerde maandag dat bondscoach Louis van Gaal wellicht Ajax-fan is en om die reden de jonge Veltman selecteerde.

Voetbalcentraal

Voetbalcentraal is een merk van ELF Voetbal

Postadres
ELF Voetbal
Postbus 6684
6503 GD Nijmegen


Adverteren

Voor advertentiemogelijkheden kunt u contact opnemen met:

Mike Bogaard
mike@elf-panna.nl

Wat is jouw leeftijd?

Om content en uitingen over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten dat je oud genoeg bent. Je kan hoe dan ook onze website bezoeken.

24 jaar of ouder
Jonger dan 24 jaar

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.