'Ik vind het leuk als Ajax verliest, je hoopt altijd dat 't nóg vreselijker wordt'
Door Voetbalprimeur, sunday 2025-11-09 23:05:04Marcel van Roosmalen vindt het leuk als Ajax verliest. Dat zegt de journalist zondagavond bij Studio Voetbal . Van Roosmalen haat de Amsterdammers niet, maar ‘vindt het wel leuk als het dan nóg erger wordt’.
Voetbalcentraal
Voetbalcentraal is een merk van ELF Voetbal
Postadres
ELF Voetbal
Postbus 6684
6503 GD Nijmegen
Adverteren
Voor advertentiemogelijkheden kunt u contact opnemen met:
Mike Bogaard
mike@elf-panna.nl