'Ik vind het leuk als Ajax verliest, je hoopt altijd dat 't nóg vreselijker wordt'

Door Voetbalprimeur, sunday 2025-11-09 23:05:04

Marcel van Roosmalen vindt het leuk als Ajax verliest. Dat zegt de journalist zondagavond bij  Studio Voetbal . Van Roosmalen haat de Amsterdammers niet, maar ‘vindt het wel leuk als het dan nóg erger wordt’. 

Voetbalcentraal

Voetbalcentraal is een merk van ELF Voetbal

Postadres
ELF Voetbal
Postbus 6684
6503 GD Nijmegen


Adverteren

Voor advertentiemogelijkheden kunt u contact opnemen met:

Mike Bogaard
mike@elf-panna.nl

Wat is jouw leeftijd?

Om content en uitingen over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten dat je oud genoeg bent. Je kan hoe dan ook onze website bezoeken.

24 jaar of ouder
Jonger dan 24 jaar

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.