Van den Brom: "Tijd bij ADO Den Haag om nooit te vergeten"
Door Voetbalcentraal, wednesday 2012-01-25 17:46:00John van den Brom heeft zijn oude club ADO Den Haag dan wel op een rare manier verlaten, de huidige trainer van Vitesse denkt nog graag terug aan zijn tijd in Den Haag, waarin hij zelfs bijna Europa in ging. 'Als ik die beelden terugzie, besef je weer dat het een geweldig seizoen is geweest', vertelt de coach aan Haaglanden Voetbal. 'Je krijgt er weer kippenvel van. ADO Den Haag blijft toch een bijzondere club. Elk weekend informeer ik toch als de uitslagen bekend zijn, wat ADO gedaan heeft.' 'De twee zeges op Ajax, de vier punten die behaald werden op PSV', blikt Van den Brom terug. 'De memorabele wedstrijd bij Groningen, de busreis terug naar Den Haag en de huldiging, om nooit te vergeten.'
Voetbalcentraal
Voetbalcentraal is een merk van ELF Voetbal
Postadres
ELF Voetbal
Postbus 6684
6503 GD Nijmegen
Adverteren
Voor advertentiemogelijkheden kunt u contact opnemen met:
Mike Bogaard
mike@elf-panna.nl