Ronald de Boer: "Vitesse beter af zonder Theo Janssen"

Door Voetbalcentraal, monday 2013-11-25 11:15:00

Ronald de Boer vindt dat koploper Vitesse beter af is zonder Theo Janssen. In Studio Voetbal liet De Boer zich niet al te positief uit over de langdurig geblesseerde Janssen. "Wat ik zag is dat Janssen altijd maar een beetje naar de linksback toeging en daar de de bal ophaalde. Alles ging maar naar hem en dan gaf hij de lange bal. Hij was middenvelder, en misschien doe ik hem hiermee tekort, maar het positiespel dat Peter Bosz wil spelen kon niet met Theo, met alle respect. Natuurlijk heeft hij zijn kwaliteiten met corners en vrije trappen, maar ik denk dat in het hedendaags voetbal dat Peter Bosz wil spelen, Peter blij is dat Theo niet speelt."

Voetbalcentraal

Voetbalcentraal is een merk van ELF Voetbal

Postadres
ELF Voetbal
Postbus 6684
6503 GD Nijmegen


Adverteren

Voor advertentiemogelijkheden kunt u contact opnemen met:

Mike Bogaard
mike@elf-panna.nl

Wat is jouw leeftijd?

Om content en uitingen over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten dat je oud genoeg bent. Je kan hoe dan ook onze website bezoeken.

24 jaar of ouder
Jonger dan 24 jaar

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.