Nasri is acht weken niet inzetbaar voor Manchester City
Door Voetbalcentraal, monday 2014-01-13 16:16:00Samir Nasri is acht weken uitgeschakeld. De speler van Manchester City verliet in de wedstrijd tegen Newcastle United met knieblessure het veld. Nu is gebleken dat de middenvelder een scheurtje heeft opgelopen in de binnenband van knie De Fransman werd in het 2-0 gewonnen duel tegen Newcastle United met een brandcard van het veld gedragen. Dit gebeurde nadat landgenoot Mapou Yanga-Mbiwa een charge had uitgevoerd op de benen van de Fransman . Er werd gevreesd voor een afgescheurde knieband, maar onderzoek in het ziekenhuis van Manchester wees uit dat Nasri slechts een inscheuring van de mediale band heeft Yanga-Mbiwa ontsnapte met een gele kaart. City-coach Manuel Pellegrini was woedend. "Dit was donkerrood", brieste de oefenmeester in de Engelse media.
Voetbalcentraal
Voetbalcentraal is een merk van ELF Voetbal
Postadres
ELF Voetbal
Postbus 6684
6503 GD Nijmegen
Adverteren
Voor advertentiemogelijkheden kunt u contact opnemen met:
Mike Bogaard
mike@elf-panna.nl