''Sigthorsson heel belangrijk voor de ploeg, ik wil dat hij blijft''
Door Voetbalcentraal, sunday 2014-01-26 19:30:00Een tussentijdse transfer van Kolbeinn Sigthorsson is wat Frank de Boer betreft onbespreekbaar. De IJslandse aanvaller lijkt zelf ook geen vertrekwens te hebben, want interesse van Queens Park Rangers sloeg hij in de wind. ''Hij is heel belangrijk voor de ploeg. Ik wil dat hij blijft'', laat de trainer van Ajax weten aan het ANP. ''We zijn nog op drie fronten actief. En ik wil dan niet altijd met hetzelfde elftal spelen, met vaste wissels. We doen het met een selectie van 20 tot 23 man. Zij moeten allemaal het gevoel en het idee hebben dat ze een belangrijke rol hebben bij Ajax, dat ze erbij horen.'' ''Dat valt niet altijd mee'', gaat De Boer verder met zijn verhaal. ''Maar voor het groepsproces en voor het wedstrijdritme van de reserves is het goed om af en toe te rouleren.''
Voetbalcentraal
Voetbalcentraal is een merk van ELF Voetbal
Postadres
ELF Voetbal
Postbus 6684
6503 GD Nijmegen
Adverteren
Voor advertentiemogelijkheden kunt u contact opnemen met:
Mike Bogaard
mike@elf-panna.nl