Feyenoord-spits is opgelucht: ''Het was gewoon geen slaan''
Door Voetbalcentraal, tuesday 2015-10-20 09:33:00Michiel Kramer is vrijgesproken door de commissie van beroep van de KNVB. De boomlange Feyenoord-aanvaller gaf een duw aan Ted van de Pavert van De Graafschap. Van een slaande beweging was geen sprake, zo luidde het oordeel. ''Ik ben heel blij'', citeert Voetbal International de opgeluchte doelpuntenmaker. ''Mooi dat ik de komende wedstrijden gewoon kan voetballen voor Feyenoord. Nu ga ik me lekker weer op voetballen richten. Maar dan moet Gio van Bronckhorst me natuurlijk wel opstellen.'' Feyenoord speelt de komende weken tegen AZ, ADO Den Haag en tweemaal tegen aartsrivaal Ajax: ''Je kunt dus begrijpen dat ik heel opgelucht ben. Anderzijds: het was gewoon geen slaan wat ik deed. Dat heb ik steeds gezegd en dat is ook zo. Wat dat betreft is het een logische uitspraak'', aldus Kramer.
Voetbalcentraal
Voetbalcentraal is een merk van ELF Voetbal
Postadres
ELF Voetbal
Postbus 6684
6503 GD Nijmegen
Adverteren
Voor advertentiemogelijkheden kunt u contact opnemen met:
Mike Bogaard
mike@elf-panna.nl