Trainer FC Groningen gefileerd: ''Hij snapt er geen reet van''

Door Voetbalcentraal, tuesday 2016-03-08 10:03:00

Erwin van de Looi is bezig aan zijn laatste maanden als trainer van FC Groningen. Volgens Johan Derksen is dat maar goed ook. De vlijmscherpe analist liet maandagavond weinig heel van de keuzeheer van de bekerwinnaar. ''Die trainer van FC Groningen moet ik altijd om lachen. Die heeft zich natuurlijk geweldig vergist en denkt dat hij nu een slag kan slaan bij een andere club, maar ik denk dat niemand hem gaat ophalen. Hij snapt er geen reet van'', zei het boegbeeld van Voetbal Inside. ''Die spelers doen niet voor hem. Hij kan wel teleurgesteld zijn en zo'n vrije dag opofferen, maar niemand wordt daar anders van'', voegde Derksen daar aan toe. Van de Looi wordt na dit seizoen afgelost door Ernest Faber, nu nog werkzaam bij NEC.

Voetbalcentraal

Voetbalcentraal is een merk van ELF Voetbal

Postadres
ELF Voetbal
Postbus 6684
6503 GD Nijmegen


Adverteren

Voor advertentiemogelijkheden kunt u contact opnemen met:

Mike Bogaard
mike@elf-panna.nl

Wat is jouw leeftijd?

Om content en uitingen over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten dat je oud genoeg bent. Je kan hoe dan ook onze website bezoeken.

24 jaar of ouder
Jonger dan 24 jaar

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.