SC Cambuur laat het liggen: "Voorin te weinig gebracht"
Door Voetbalcentraal, saturday 2016-08-06 12:07:00Cambuur Leeuwarden beleefde vrijdagavond een valse start van het seizoen. De formatie van trainer Rob Maas ging op bezoek bij VVV-Venlo met 2-1 ten onder. Sander van de Streek bracht de degradant nog wel op voorsprong. Vito van Crooy en Ralf Seuntjens dompelden de Friezen vervolgens in rouw. "In de tweede helft hebben we voorin te weinig gebracht en het laten liggen", zegt de van Vitesse overgekomen Maas tegenover de Leeuwarder Courant. "In de rust heb ik gezegd dat het zonde zou zijn als we hier zouden verliezen, maar dan gebeurt het toch. Misschien hadden we bij vlagen veel de bal, maar daar is te weinig mee gedaan. Daar moeten we van leren." "VVV-Venlo heeft geen slechte ploeg, maar ik denk dat wij het heel matig gedaan hebben", aldus aanvoerder Erik Bakker na afloop. "We hebben VVV-Venlo niet kapot weten te spelen. Als je zo slecht bent aan de bal, dan kom je zelf onder druk te staan. Op een gegeven moment wisten we het niet meer. Daardoor kregen zij steeds meer de overhand. Uiteindelijk denk ik dat het een terechte nederlaag is."
Voetbalcentraal
Voetbalcentraal is een merk van ELF Voetbal
Postadres
ELF Voetbal
Postbus 6684
6503 GD Nijmegen
Adverteren
Voor advertentiemogelijkheden kunt u contact opnemen met:
Mike Bogaard
mike@elf-panna.nl